- 28. březen 2015
- 820x
FOTO: Přednáškový sál Národního domu v Prostějově byl o pátečním odpoledni plný. Necelá stovka převážně seniorů využila možnosti, kterou zprostředkovala europoslankyně Olga Sehnalová, a z úst nejpovolanějších si vyslechla rady, co dělat, když se nákup zrovna nepovede.
Rady poskytovali odborníci z praxe, tedy pracovníci České obchodní inspekce. Lektor Petr Pospíšil detailně probral podmínky pro vrácení zboží či služeb, jak reklamovat zboží či službu nebo jak postupovat při změně obchodních podmínek.
„Semináře jsem začala pořádat někdy v roce 2011 a projeli jsme už asi tři desítky měst, v Prostějově jsme podruhé. První kolo jsme zaměřili na problém předváděcích akcí, což byl fenomén doby, na který byla krátká i legislativa, tohle kolo jsme zaměřili na moderní prodej prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, ale i na otázku uplatňování nového občanského zákoníku ve vazbě na reklamace,“ shrnula iniciátorka besedy Olga Sehnalová, která v tomto duchu hodlá pokračovat zase na podzim.