- 30. listopad 2016
- 699x
Pocit naprosté beznaděje zakusila podle svých slov žena, která dala opravit manželovy hodinky do klenotnictví na náměstí T.G. Masaryka. Po banální výměně baterie se zákaznici měly hodinky vrátit zcela zničené. Majitel klenotnictví však něco takového odmítá a upozorňuje, že dáma přišla přístroj reklamovat až druhý den poté, co si jej v pořádku převzala... Kde leží pravda?
„Jedná se o speciální rybářské hodinky, které kamarád naší dcery koupil na misi v Afghánistánu. Mému manželovi přestaly jít, tak jsem s nimi zašla do opravny. Tam mi řekli, že je baterie vyteklá, proto se výměna zdrží. Když jsem si pro hodinky přišla, nejprve mi přinesli úplně jiný přístroj. Trefili se až napodruhé... Zaplatila jsem tedy za výměnu baterie a ničeho špatného si nevšimla,“ popsala exkluzivně Večerníku Jana Kirchnerová, která si hodinky odnesla domů. Až tam ji manžel upozornil, že přední sklo je zcela odchlíplé a kryt vylámaný. „Letěla jsem zpět do klenotnictví, ale tam se mi vysmáli, že jsem si to způsobila sama. To je samozřejmě nesmysl, kdyby to už bylo, tak bych přece neřešila výměnu baterie, ale závažnější problém. Chtěla bych proto všechny čtenáře varovat, aby si při přebírání své zboží pořádně prohlédli. Později už se spravedlnosti nikde nedovolají,“ uzavřela žena.
Samozřejmě že nás zajímal i názor druhé strany. „Dáma si hodinky po výměně baterie normálně převzala a odešla s nimi domů. Tím to pro mě fakticky končí... Co se s nimi dělo dál, totiž netuším. O tom, že další den přišla hodinky reklamovat, sice vím, ale přijde mi to celé jako holý nesmysl! Vždyť baterie, která se u nich měnila, se nachází pod zadním krytem, zatímco ona si stěžovala na poničený přední kryt ciferníku. Nechápu, proč by s ním někdo u nás manipuloval,“ reagoval pro Večerníku Adam Círek.
Oba aktéři sporu se tak shodnou na jediném: pokud si po opravě budete přebírat jakékoliv zboží, zkontrolujte si přímo v prodejně, v jakém se nachází stavu. Jakákoliv pozdější reklamace už je totiž hodně problematická.