- 16. srpen 2014
- 1918x
A pak že o kulturu v Prostějově není zájem! Zahájení prodeje předplatného do Městského divadla rok co rok provází dlouhé fronty. Nejinak je tomu i letos, kdy se minulé pondělí znovu otevřela pokladna a právě na začátku uplynulého týdne nás jedna ze zájemkyň upozornila na údajně nekalé praktiky při rozdělování těch nejlepších míst! Co je na tom pravdy? Večerník v této souvislosti požádal vedení divadla o vysvětlení některých pravidel pro prodej abonmá.
Jak je to přesně s prodejem předplatného do divadla? V tom zřejmě i někteří z pravidelných návštěvníků nemají úplně jasno. Projevilo se to hned na úvod oficiálního prodeje abonmá, který odstartoval v pondělí 4. srpna.
Místa bylo možné zarezervovat už začátkem prázdnin „Dcera byla ve frontě zájemců na čtvrtém místě. Dáma, která stále před ní, si své dvě místa předplatného nevyzvedla do začátku divadelních prázdnin. Jaké bylo její překvapení, že daná místa byla již prodána, a to ani jeden ze dvou zájemců stojící před ní, si dané lístky nezakoupil. Kam tedy tato dvě místa zmizela?!“ obrátila se na Večerník s dotazem Helena Nevoránková.
Zajímalo nás tedy, zda je možné, aby si někdo zamluvil předplatné jinak než u pokladny prostějovského divadla po srpnovém oficiálním zahájení prodeje. „Rezervace současných míst předplatného bylo možné provést už prvních čtrnáct dnů prodeje, tedy letos v období třiadvacátého června až čtvrtého července, a to na pokladně divadla,“ zareagovala ředitelka divadla Jana Maršálková.
Předplatné si lze zařídit i telefonicky.
Nejasnosti ovšem panují i ohledně možnosti rezervace předplatného po telefonu. „Než se dcera stojící v řadě dostala k okýnku, paní rezervovala minimálně čtyřem volajícím místa předplatného. Ti, co si poctivě odstáli frontu, tak měli smůlu. Pokud se nemýlím, když jsem obnovovala v červnu jinou skupinu, bylo dáno, že si musíte přijít osobně a že telefonicky to není možné zablokovat. A ejhle, najednou to možné je. Nemělo by se v tom udělat jasno?“ navrhovala dále paní Nevoránková.
Je tedy možné si v srpnu sjednat předplatné i po telefonu? „Ano,“ odpověděla stručně Jana Maršálková s tím, že právě odjíždí na dovolenou a ke stížnosti paní Nevoránkové, která doputovala i na prostějovský magistrát, se oficiálně vyjádří po svém návratu.